כל לקוח יכול להציץ בעסק שלך בכל זמן שיחפוץ. האתר פתוח 24/7.
◄▼
הרחבת מעגל הלקוחות וחשיפה לקהל יעד גדול
באינטרנט מאגר של מיליוני לקוחות פוטנציאלים
◄▼
זהו אמצעי הפרסום לקהל יעד נרחב ביותר בעלויות הנמוכות ביותר
כל פרסום בכל מדיה אחרת יעלה יותר ויגיע לקהל יעד קטן יותר
◄▼
אם
אני לא באינטרנט - אני לא קיים
רבים כיום משתשמשים באינטרנט על מנת למצוא בעלי מקוע בכל תחום שהוא כמו גם מוצרים שונים. לקהל הולך וגדל זהו מקור חיפוש המידע העיקרי אם לא היחיד.
◄▼
הצגת "מרכולתי" לכל בצורה בהירה ומקיפה
השירותים המסופקים על ידך או המוצרים שלך נמצאים מול קהל היעד בצורה בהירה ומקיפה. הלקוח יכול לעבור בין "מדפי" החנות/העסק שלכם בנוחות ביתו או בזמן שהוא צריך אתכם ולבחור את השירות/המוצר שלכם.
◄▼
התמודדות מול המתחרים שלי
אם למתחרים שלך יש אתר - תרצה/י גם להיות שם - להציג תחרות שווה.
אם למתחרים שלך אין אתר - היה הראשון/נה בתחום וכך תשיג/י יתרון על מתחריך.
◄▼
מתן מענה ל"שאלות נפוצות" על השרותים/המוצרים שלי
האתר יכול להוות מענה לשאלות פוטנציאליות של לקוחות. האתר יחסוך כח אדם וזמן - חוסך שיחות טלפון כגון באיזה שעות העסק פתוח, האם יש את המוצר הזה או האם שירות כזה מסופק?
מתוך "גלובס" 30.9.2016:
דני אילני, מנהל 'אופק חדש' מסביר למה לבנות אתר אינטרנט, מי צריך אתר אינטרנט ונותן טיפים לבניית אתר